„Zakup sprzętu i aparatury” poprzez zakup sprzętu i aparatury dla ośrodków przeszczepiających wątrobę
Nabór zakończony
Warszawa, 11.08.2023r.
OGŁOSZENIE
Minister Zdrowia ogłasza konkurs ofert[1] na wybór realizatorów programu wieloletniego na lata 2023-2032 pn. Narodowy Program Transplantacyjny (dalej: „Program”), realizowanego na zasadach przewidzianych dla programu polityki zdrowotnej, w zakresie zadania:
„Zakup sprzętu i aparatury” poprzez zakup sprzętu i aparatury dla ośrodków
przeszczepiających wątrobę
I. OPIS PRZEDMIOTU KONKURSU
Celem głównym zadania jest doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną ośrodków przeszczepiających wątrobę, w tym zapewnienie dostępu do najnowszych osiągnięć technicznych i technologicznych w zakresie procedur pobierania, przechowywania, oraz przeszczepiania wątroby, co przełoży się na jakość i liczbę wykonywanych świadczeń.
Oferent składa ofertę na sprzęt i aparaturę medyczną odpowiadającą jego indywidualnym potrzebom oraz realizowanym świadczeniom z zakresu przeszczepiania wątroby. Urządzenia zakupione w ramach uzyskanego dofinansowania mogą zostać rozdysponowane oddziałom oraz innym jednostkom organizacyjnym Oferenta, uczestniczącym w procesie przeszczepiania wątroby.
II. ZAKRES FINANSOWANIA ZAKUPU SPRZĘTU
Maksymalna kwota środków publicznych, jakie mogą zostać przyznane Oferentowi na realizację zadania to 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Zasady dotyczące kosztów finansowanych w ramach zadania
- Zapewnienie przez Oferenta udziału własnego nie jest wymagane, z zastrzeżeniem, że gdy koszt zakupu sprzętu przewyższy maksymalną wysokość środków przewidzianą na zakup sprzętu Realizator pokryje różnicę ze środków własnych.
- Oferent przedstawia w ofercie rodzaj oraz liczbę sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach otrzymanego dofinansowania ze środków publicznych.
- Cena jednostkowa każdej sztuki sprzętu musi być wyższa niż 10 000 zł brutto.
- W ramach zadania finansowany będzie wyłącznie koszt zakupu sprzętu bez kosztów zorganizowania przetargu (jeśli dotyczy), dostawy, zainstalowania, dostosowania infrastruktury, serwisowania zakupionego sprzętu, oraz szkoleń w zakresie jego obsługi.
III. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY I TERMIN
Ofertę stanowi formularz ofertowy wypełniony bezpośrednio na Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych (dalej: „Platforma”), dostępnej pod adresem https://e-inwestycje.mz.gov.pl/.
Ofertę składa się wyłącznie w formie elektronicznej pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy[2], w nieprzekraczalnym terminie do 29.08.2023 r., do godz. 16.00. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie. W sytuacji niedotrzymania przez oferenta terminu złożenia oferty nie przysługuje wniosek o przywrócenie terminu do złożenia oferty i oferta podlega odrzuceniu[3].
Uwaga Złożenie Oferty w formie odmiennej od wskazanej w ogłoszeniu konkursowym (np. w formie papierowej, w formie wiadomości e-mail) powoduje zaistnienie przesłanki nieważności, a w związku z tym oferta nie będzie podlegała rozpatrzeniu i ocenie. Komisja Konkursowa będzie rozpatrywała wyłącznie oferty złożone za pośrednictwem Platformy (nie będą rozpatrywane oferty przesłane w wiadomości email lub oferty złożone na elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP Ministerstwa Zdrowia).
W przypadku wystąpienia problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Platformy należy niezwłocznie zgłosić ten fakt na dedykowany adres poczty elektronicznej: popi.pomoc.techniczna@cez.gov.pl. Dostępne formy kontaktu ze wsparciem technicznym,
w tym godziny dyżurów zespołu w aplikacji MS Teams, znajdują się w sekcji Kontakt.
Oferent może złożyć jedną ofertę[4]. W przypadku złożenia przez Oferenta więcej niż jednej oferty ocenie podlegać będzie oferta złożona jako ostatnia – pozostałe oferty nie będą podlegały ocenie.
IV. WARUNKI PROGOWE
Oferentem/ Realizatorem[5] zadania może zostać podmiot leczniczy, w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2023 r. poz. 991, z późn. zm.), który na dzień złożenia oferty posiada aktualne pozwolenie Ministra Zdrowia, o którym mowa w art. 36 ust. 1a ustawy z dnia 1 lipca 2005 r. o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1185) w zakresie przechowywania i przeszczepienia wątroby (art. 36 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy z dnia1 lipca 2005 r. o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów ).
Spełnienie powyższego wymaganiastanowi warunek progowy oceny oferty.
V. LISTA WARUNKÓW FORMALNYCH
Aby spełnić warunki formalne oferta powinna być kompletna, tzn. zawierać:
- prawidłowo uzupełniony formularz ofertowy (rozumiane jako wypełnienie przez Oferenta wszystkich wymaganych pól formularza oraz złożenie przez niego wymaganych oświadczeń);
- kwalifikowany podpis elektroniczny, złożony na ofercie przez:
- osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta (zgodnie z właściwym rejestrem) albo
- osobę działającą/ osoby działające na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (w tym przypadku do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo bądź inny dokument, na podstawie którego jest możliwe działanie tej osoby/ tych osób w imieniu Oferenta. W przypadku, gdy zostało dołączone dalsze pełnomocnictwo należy dołączyć ciąg pełnomocnictw).
Uwaga Dokument pełnomocnictwa powinien zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej tego pełnomocnictwa, zaś w przypadku dołączenia do oferty skanu dokumentu podpisanego odręcznie wymagane jest jego potwierdzenie za zgodność z oryginałem, przez co rozumie się podpisanie skanu dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę udzielającą tego pełnomocnictwa albo osobę, której udzielono tego pełnomocnictwa albo osobę upoważnioną do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem w imieniu Oferenta.
W przypadku dołączenia do oferty skanu dokumentu podpisanego odręcznie wymagane jest jego potwierdzenie za zgodność z oryginałem, przez co rozumie się podpisanie skanu dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem w imieniu Oferenta.
Formularz ofertowy
Uzupełniając formularz ofertowy Oferent zobowiązany jest do uzupełnienia następujących informacji:
- Dane identyfikujące Oferenta, w tym:
- pełna nazwa albo firma zgodna z właściwym rejestrem lub dokumentem założycielskim i adres podmiotu oraz dane kontaktowe (numer telefonu i faksu, adres e-mail oraz adres skrzynki ePUAP przypisane do podmiotu);
- właściwy dokument rejestrowy potwierdzający formę prawną Oferenta wymagający dołączenia:
- w przypadku przedsiębiorców, stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej: odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zawierającego dane zgodne ze stanem faktycznym i prawnym, aktualnego na dzień sporządzania i złożenia oferty,
- w przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi: oświadczenia o uzyskaniu wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo o dacie złożenia wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- numer księgi rejestrowej w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą albo kopię zawiadomienia o rozpoczęciu działalności leczniczej, uwierzytelnioną przez osobę albo osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta, radcę prawnego albo adwokata będącego pełnomocnikiem Oferenta;
- dane osoby odpowiedzialnej za udzielanie informacji w zakresie złożonej oferty wraz z danymi kontaktowymi tej osoby (numer telefonu, adres e-mail).
- Plan rzeczowo-finansowy wraz z harmonogramem realizacji zadania, wymagający podania następujących danych:
- planowany kosztorys realizacji przedmiotu konkursu zawierający:
- rodzaj sprzętu planowanego do zakupu w ramach realizacji zadania,
- cenę jednostkową oraz liczbę sztuk poszczególnego sprzętu,
- łączną kwotę zakupu sprzętu w ramach realizacji zadania,
- wnioskowaną kwotę środków publicznych na zakup sprzętu w ramach realizacji zadania;
- harmonogram, określający zobowiązanie się Oferenta do zachowania poniższych terminów:
- przekazania rozliczenia stanowiącego podstawę przekazania środków publicznych w związku z zakupionym sprzętem: do 08.12.2023 r.
- dokonania płatności dostawcy za zakupiony sprzęt: do 29.12.2023 r.
- uruchomienia sprzętu: do 29.12.2023 r.
- planowany kosztorys realizacji przedmiotu konkursu zawierający:
- Informacja dotycząca prowadzonej działalności, wymagająca podania:
- liczby przeszczepień wątroby wykonanych przez Oferenta w latach 2020-2022;
- liczby nowo zakwalifikowanych biorców wątroby wpisanych przez Oferenta na Krajową Listę Oczekujących w latach 2020-2022;
- liczby przeszczepień wątroby wykonanych przez Oferenta w trybie pilnym
w latach 2020-2022; - opisu zasobów Oferenta (kadrowych, sprzętowych, infrastrukturalnych), zapewniających prawidłowe wykonanie zadań programu w zakresie objętym konkursem ofert.
4. Wymagane oświadczenia, w tym w szczególności:
- oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem okresu, na jaki umowa została zawarta oraz informacji o terminie opłacenia składki (w przypadku jednostek opłacających składkę w ratach – informację o opłaceniu rat);
- oświadczenie o zastrzeżeniu informacji zawartych w ofercie tajemnicą przedsiębiorcy, w rozumieniu art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902);
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia o konkursie ofert oraz treścią programu wieloletniego na lata 2023-2032 pn. Narodowy Program Transplantacyjny;
- oświadczenie o prawdziwości danych zawartych w ofercie o następującej treści: „Złożona Oferta stanowi oświadczenie woli Oferenta. Informacje zawarte w Ofercie oraz w dokumentach do niej załączonych, są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym.”;
- oświadczenie o uzyskanych przychodach z innych źródeł lub o braku przychodów z innych źródeł na realizację zadań programu będących przedmiotem konkursu, składanego poprzez wybór opcji „tak” lub „nie” przy oświadczeniu o następującej treści: „Posiadam przychody z innych źródeł na realizację zadań tego samego rodzaju, co zadanie stanowiące przedmiot konkursu, uwzględniające również działalność spółek względem oferentów dominujących i zależnych w rozumieniu art. 4 pkt 14 i 15 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2554, z późn. zm.) w kwocie … zł.”
VI. SPOSÓB OCENY OFERT
Oferty będą rozpatrywane zgodnie z zarządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 kwietnia 2018[6] w sprawie prowadzenia prac nad opracowaniem i realizacją programów polityki zdrowotnej oraz wyłaniania realizatorów innych programów realizowanych przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
Etapy oceny ofert:
1. W pierwszej kolejności zostanie przeprowadzona weryfikacja ofert pod względem zachowania terminu złożenia oferty, zgodnie z pkt. III ogłoszenia.
W przypadku niedotrzymania przez Oferenta terminu złożenia oferty:
- nie przysługuje wniosek o przywrócenie terminu do złożenia oferty oraz
- oferta podlega odrzuceniu.
2. Następnie zostanie przeprowadzona ocena ofert pod względem spełnienia warunków progowych, zgodnie z pkt. IV ogłoszenia. Oferty niespełniające warunków progowych podlegają odrzuceniu.
3. Następnie zostanie przeprowadzona ocena ofert pod względem spełnienia warunków formalnych, zgodnie z pkt. V ogłoszenia. Weryfikacji w szczególności będzie podlegać poprawność wypełnienia przez Oferenta formularza ofertowego, przez co rozumie się:
- prawidłowe uzupełnienie wszystkich wymaganych pól formularza,
- złożenie przez Oferenta wymaganych oświadczeń,
- prawidłowe złożenie podpisu na formularzu przez osobę składającą ofertę (oferta może zostać podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Oferenta lub przez osobę/y działającą/e na podstawie udzielonego pełnomocnictwa – w tym ostatnim wypadku ocena oferty pod względem spełnienia wymagań formalnych zostanie rozszerzona o weryfikację dołączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego dokumentu, mocą którego możliwe jest złożenie oferty przez inną osobę, niż osoba uprawniona do reprezentowania podmiotu wskazana we właściwym rejestrze.
4. W przypadku niespełniania wymagań formalnych, Oferent może uzupełnić stwierdzone braki formalne w terminie 5 dni roboczych od dnia opublikowania na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Zdrowia listy ofert niespełniających warunków formalnych, która zawiera informację o wskazanym trybie oraz terminie uzupełnienia braków formalnych oferty. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia następującego po dniu ukazania się listy ofert niespełniających warunków formalnych. Braki formalne należy uzupełnić w taki sam sposób, w jaki składana była oferta – wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę[7]. Złożenie uzupełnienia braków formalnych po upływie wskazanego terminu skutkuje odrzuceniem oferty. O zachowaniu terminu decyduje data zatwierdzenia uzupełnienia kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie.
5. Oferty, które spełniają warunki progowe oraz formalne (również te, w których braki formalne zostały prawidłowo uzupełnione) podlegają dalszej ocenie pod względem merytorycznym. Oferty będą punktowane zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt. VII ogłoszenia. W przypadku uzyskania przez różnych Oferentów takiej samej liczby punktów w ramach oceny pod względem merytorycznym kryterium rozstrzygającym będzie wskazanie przez Oferenta wyższej liczby przeszczepień wątroby wykonanych przez Oferenta w latach 2020-2022.
6. W przypadku wystąpienia niejasności w zakresie treści złożonej oferty Oferent może zostać wezwany za pośrednictwem Platformy do złożenia wyjaśnień w terminie wskazanym w wezwaniu. Wyjaśnienia należy przekazać elektronicznie za pośrednictwem Platformy[8], o ile w wezwaniu nie wskazano inaczej. Przekazane wyjaśnienia należy podpisać i złożyć w taki sam sposób, w jaki składało się ofertę (patrz pkt. III ogłoszenia) lub uzupełnienie braków formalnych7. O zachowaniu terminu udzielenia wyjaśnień decyduje data zatwierdzenia ich złożenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT (OCENA MERYTORYCZNA)
Ocena ofert pod względem merytorycznym będzie prowadzona w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
Lp. |
Kryterium oraz sposób wyliczenia punktacji |
Liczba punktów |
1. |
Liczba przeszczepień wątroby wykonanych przez Oferenta w latach 2020-2022[9] Liczba punktów = (Lo / Lmax ) x 15 Lo – liczba przeszczepień wątroby wykonanych przez Oferenta w latach 2020-2022 Lmax – największa wskazana przez Oferentów liczba przeszczepień wątroby w latach 2020-2022 |
0-15 |
2. |
Liczba nowo zakwalifikowanych biorców wątroby wpisanych przez Oferenta na Krajową Listę Oczekujących w latach 2020-20229 Liczba punktów = (Wo / Wmax ) x 10 Wo – liczba nowo zakwalifikowanych biorców wątroby wpisanych przez Oferenta na Krajową Listę Oczekujących w latach 2020-2022 Wmax – największa wskazana przez Oferentów liczba nowo zakwalifikowanych biorców wątroby wpisanych na Krajową Listę Oczekujących w latach 2020-2022 |
0-10
|
3. |
Liczba przeszczepień wątroby wykonywanych przez Oferenta w trybie pilnym w latach 2020-20229
Liczba punktów = (Ko / Kmax ) x 10 Ko – liczba przeszczepień wątroby wykonanych w trybie pilnym przez Oferenta w latach 2020-2022 Kmax – największa wskazana przez Oferentów liczba przeszczepień wątroby w trybie pilnym w latach 2020-2022
|
0-10 |
Liczba punktów możliwych do zdobycia |
35 |
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
- Ogłaszający zastrzega, że nie wszyscy Oferenci, którzy spełnią wymagania, zostaną uwzględnieni przy podziale środków przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania. W przypadku braku możliwości przekazania środków publicznych wszystkim Oferentom spełniającym kryteria określone w ogłoszeniu zostanie utworzona lista rezerwowa, z której – w przypadku przyznania dodatkowego finansowania zadania za zgodą ministra właściwego do spraw zdrowia – zostaną wybrani kolejni realizatorzy. Informacja o wybraniu kolejnych realizatorów zostanie przekazana indywidualnie wybranym podmiotom.
- Ogłaszający zamieści na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia (dalej: „stronie internetowej urzędu”) oraz Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Zdrowia listę wybranych realizatorów zadania wraz z przyznaną kwotą środków publicznych.
- Załącznik nr 1 do ogłoszenia stanowi informację o Ogólnych Warunkach Umowy, jaka zostanie zawarta z wybranymi w konkursie realizatorami zadania. Zapisy Ogólnych Warunków Umowy nie podlegają negocjacjom.
- Wyjaśnienia w zakresie treści ogłoszenia o konkursie ofert będą udzielane na wniosek jednostki/ Oferenta. Wniosek, o którym mowa powyżej, powinien zostać przesłany drogą elektroniczną na adres poczty:
dep-dl@mz.gov.pl w formie pliku z rozszerzeniem „.pdf” podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES przez osobę upoważnioną do złożenia oferty w imieniu Oferenta. We wniosku powinien być zawarty numer telefonu kontaktowego do osoby właściwej w sprawie udzielenia uzupełniających wyjaśnień. Odpowiedź na wniosek może zostać udzielona drogą elektroniczną w formie wiadomości elektronicznej e-mail lub telefonicznie na wskazany we wniosku numer kontaktowy. - Ogłaszający zamieści na stronie internetowej urzędu informację o terminie i zasadach uczestnictwa Oferentów w pierwszym posiedzeniu Komisji Konkursowej.6
- Po pierwszym posiedzeniu Komisji Konkursowej ogłaszający zamieści na stronie internetowej urzędu, w zakładce dotyczącej przedmiotowego konkursu ofert, oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o liście ofert, które wpłynęły w ramach postępowania oraz o liście ofert złożonych po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o konkursie ofert.
Uwaga W przypadku gdy Oferent nie zostanie wskazany na liście ofert, które wpłynęły w ramach postępowania (pomimo złożenia oferty) zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o ww. fakcie na adres poczty elektronicznej dep-dl@mz.gov.pl.
- Ogłaszający zamieści na stronie internetowej urzędu oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- listę ofert niespełniających warunków progowych,
- listę ofert spełniających warunki formalne oraz
- listę ofert niespełniających warunków formalnych ze wskazaniem braków formalnych
oraz informację o
- terminie 5 dni roboczych od dnia ukazania się listy ofert niespełniających warunków formalnych, w którym Oferent może uzupełnić braki formalne, poprzez przekazanie uzupełnienia oferty za pośrednictwem Platformy. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia następującego po dniu ukazania się listy ofert niespełniających warunków formalnych,
- tym, że o zachowaniu terminu decyduje dzień wpływu uzupełnienia braków formalnych do urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia, rozumiany jako data zatwierdzenia uzupełnienia kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie. W przypadku niedotrzymania przez Oferenta tego terminu złożona oferta podlega odrzuceniu, od którego nie przysługuje odwołanie.
8. Komisja Konkursowa zamieszcza ogłoszenie o wynikach konkursu ofert na stronie internetowej urzędu oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, podając nazwę realizatora/realizatorów oraz przyznaną kwotę środków publicznych.
9. Oferent może wnieść do Komisji Konkursowej odwołanie, w formie pisemnej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ogłoszenia o wynikach konkursu ofert. O zachowaniu terminu wniesienia odwołania decyduje dzień jego wpływu do urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia. Wniesienie odwołania wstrzymuje zakończenie konkursu ofert do czasu jego rozstrzygnięcia. Komisja Konkursowa zamieszcza ogłoszenie o zakończeniu konkursu ofert albo ogłoszenie o wpływie odwołania, na stronie internetowej urzędu i stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, podając datę zakończenia konkursu ofert albo spodziewaną datę zakończenia prac dotyczących rozstrzygnięcia odwołania. Po uzyskaniu akceptacji ministra właściwego do spraw zdrowia wniosku o akceptację sposobu rozstrzygnięcia odwołania, Komisja Konkursowa niezwłocznie umieszcza na stronie internetowej urzędu oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Zdrowia ogłoszenie o ostatecznym rozstrzygnięciu konkursu.
10. Zakończenie konkursu ofert następuje w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o wynikach konkursu ofert na stronie internetowej urzędu i stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej.
11. Ogłaszający zastrzega możliwość przesunięcia terminu składania ofert lub terminu uzupełnienia braków formalnych lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny. Informacja o przesunięciu ww. terminów zostanie zamieszczona na stronie internetowej urzędu (w miejscu publikacji ogłoszeń o konkursie ofert) oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej. .
12. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do częściowego uwzględnienia oferty konkursowej (dotyczy kwoty środków, o które zabiega Oferent). Wysokość przyznanych środków może być niższa niż wnioskowana w ofercie konkursowej.
13. Przystąpienie do postępowania konkursowego nie jest uwarunkowane wpłaceniem/ zabezpieczeniem wpłaty wadium przez Oferenta.
Załączniki:
Zał. nr 1- Ogólne warunki umowy (OWU)
[1] Na podstawie uchwały nr 64/2023 Rady Ministrów z dnia 9 maja 2023 r. w sprawie ustanowienia programu wieloletniego na lata 2023-2032 pod nazwą „Narodowy Program Transplantacyjny”.
[2] Więcej informacji o składaniu ofert poprzez Platformę jest dostępnych na stronie Platformy w zakładce pt. Podręcznik (https://e-inwestycje.mz.gov.pl/podrecznik/).
[3] § 6 ust. 5 pkt 12. zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac nad opracowaniem i realizacją programów polityki zdrowotnej oraz wyłaniania realizatorów innych programów realizowanych przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
[4] Na podstawie § 6 ust. 11 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac nad opracowaniem i realizacją programów polityki zdrowotnej oraz wyłaniania realizatorów innych programów realizowanych przez ministra właściwego do spraw zdrowia (Dz. Urz. Min. Zdrow. poz. 30, z późn. zm.) [11. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu, w formie elektronicznej albo papierowej pod rygorem nieważności (…).].
[5] Przez Realizatora należy rozumieć podmiot, który został wyłoniony w postępowaniu konkursowym oraz zawarł umowę na realizację zadania.
[6] Z dnia 25 kwietnia 2018 r. (Dz. Urz. Min. Zdrow. poz. 30, z późn. zm.).
[7] Aby uzupełnić braki formalne należy zalogować się na Platformie, następnie przejść do zakładki pt. Moje Wnioski i wybrać właściwy wniosek z listy spraw wymagających dalszych działań. We wniosku aktywne do edycji będą wyłącznie pola formularza, w których Komisja Konkursowa stwierdziła braki formalne. Uzupełnienie braków formalnych dot. załączników będzie możliwe po przejściu do następnego kroku (przycisk: „Dalej: załączniki”).
[8] Aby złożyć wyjaśnienia należy zalogować się na Platformie, następnie przejść do zakładki pt. Moje Wnioski i wybrać właściwy wniosek z listy spraw wymagających dalszych działań. We wniosku aktywne do edycji będą wyłącznie pola, odnośnie których Komisja Konkursowa oczekuje udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
[9] Wyżej punktowani będą Oferenci, którzy przedstawili wyższe dane liczbowe w ramach poszczególnych kryteriów.