Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego

    Nabór zakończony

Warszawa 27.06.2022 r.

OGŁOSZENIE 

Minister Zdrowia ogłasza konkurs ofert[1] na wybór realizatorów zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn. Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego” (zwany dalej „konkursem”).


I. OPIS PRZEDMIOTU KONKURSU 


Przedmiotem konkursu jest poprawa jakości diagnostyki onkologicznej w zakresie urologii onkologicznej w dziedzinie raka pęcherza moczowego, w tym uzupełnienie niedoborów sprzętu wykorzystywanego do diagnostyki nowotworów złośliwych w onkologii urologicznej oraz zwiększenia wykrywalności raka pęcherza moczowego.

W celu unowocześniania zarówno aparatury i pracowni diagnostycznych, jak również warunków i metod leczenia, w tym uzupełnienie niedoborów sprzętu wykorzystywanego do diagnostyki i leczenia nowotworów pęcherza moczowego oraz zwiększenia jakości realizacji świadczeń, planowany jest zakup następującego sprzętu dla klinik i oddziałów prowadzących leczenie osób dorosłych: cystoskop giętki.


II. ZAKRES FINANSOWANIA ZAKUPU SPRZĘTU


W ramach konkursu, Minister Zdrowia finansuje koszt zakupu sprzętu – cystoskopów giętkich, bez konieczności wnoszenia wkładu własnego.

  • Oferent może ubiegać się o maksymalne dofinansowanie w wysokości 400 000,00 zł brutto na zakup maksymalnie 10 sztuk cystoskopów giętkich.
  • W ramach zadania dofinansowywany jest zakup sprzętu, którego cena jednostkowa jest wyższa niż 10 000,00 zł.
  • Wysokość przyznanych środków finansowych może być niższa niż wnioskowana w ofercie konkursowej.
  • Realizator wyłoniony w konkursie może dokonać zakupu sprzętu również z przekroczeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie konkursowej, z zastrzeżeniem, że łączna wartość dofinansowania zakupu sprzętu nie będzie przekraczać kwoty przyznanej przez Ministra Zdrowia na realizację zadania.
  • Udzielone dofinansowanie może być przeznaczone wyłącznie na pokrycie kosztów zakupu sprzętu i nie obejmuje innych kosztów, w tym kosztów dostawy, dostosowania infrastruktury, serwisowania zakupionego urządzenia oraz szkoleń w zakresie jego obsługi.


III. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY I TERMIN


Ofertę składa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Obsługi Projektów Inwestycyjnych (dalej: Platforma) – https://e-inwestycje.mz.gov.pl/[2] – w nieprzekraczalnym terminie do końca dnia 12 lipca 2022 r. tj. do godz. 16.00. O zachowaniu terminu decyduje data zatwierdzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych.

W przypadku wystąpienia problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Platformy należy niezwłocznie zgłosić ten fakt na dedykowany adres poczty elektronicznej wsparcie.techniczne.popi@cloudsonmars.com .

Dostęp do POPI wymaga założenia konta i zalogowania się za pośrednictwem Profilu Zaufanego. Do złożenia wniosku aplikacyjnego konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

W przypadku złożenia przez jednego oferenta więcej niż jednej oferty, przyjmuje się że Oferent złożył tylko jedną ofertę. Ocenie podlegać będzie ta, która została złożona jako pierwsza,  a pozostałe oferty nie będą podlegały ocenie. 

Oferta złożona w wersji papierowej lub w postaci elektronicznej przez skrzynkę ePUAP Ministerstwa Zdrowia pozostanie bez rozpatrzenia. 

O kolejności złożenia ofert decyduje data zatwierdzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych.

Wyniki konkursu ofert oraz wszelkie informacje na temat przebiegu konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: https://www.gov.pl/web/zdrowie oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Zdrowia – Oferent jest zobowiązany do bieżącego zapoznawania się z tymi informacjami.


IV. WYMAGANIA PROGOWE

Realizatorem[3] zadania może zostać podmiot leczniczy w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, który spełnia łącznie  warunki wymienione w podpunktach 1, 2 i 3:


1. Udzielanie świadczeń w ramach umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej z NFZ w rodzaju leczenie ambulatoryjne w zakresie urologia (należy podać numer kontraktu z NFZ).

2. Dysponowanie kadrą lekarzy specjalistów zdolną do zapewnienia prawidłowego realizowania świadczeń zdrowotnych w zakresie urologii (zatrudnienie co najmniej – równoważnik 2 etatów lekarzy specjalistów z dziedziny urologii, lekarzy w trakcie specjalizacji w dziedzinie urologii). 

3. Dostęp do toru wizyjnego (dodatkowy osprzęt),  który zapewni efektywne wykorzystanie cystoskopów giętkich.


V. WYMAGANIA FORMALNE


Prawidłowo uzupełniony formularz, zamieszczony na Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych (POPI), zatwierdzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę reprezentującą podmiot zgodnie z właściwym rejestrem bądź pełnomocnictwem.

Uzupełniając formularz Oferent zobowiązany jest do uzupełnienia następujących informacji:

1. Dane identyfikujące Oferenta, w tym: 

a) pełna nazwa i adres podmiotu oraz dane kontaktowe (adres e-mail oraz adres skrzynki ePUAP przypisane do podmiotu);

b) numer KRS lub innego dokumentu rejestrowego potwierdzającego status prawny Oferenta; (w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 36 i art. 49 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 112, z późn. zm.), należy  dołączyć aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego zawierający dane zgodne ze stanem faktycznym i prawnym na dzień sporządzania oferty, a w przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, oświadczenie o uzyskaniu wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo o dacie złożenia wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej);

c) numer księgi rejestrowej w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą[4];

d) nazwa banku i numer konta bankowego oferenta, na które mają zostać przekazane środki z tytułu realizacji zadania;

e) osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji w zakresie złożonej oferty wraz z danymi kontaktowymi tej osoby (numer telefonu, adres e-mail);

f) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)   do złożenia oferty i podpisywania dokumentów w imieniu oferenta, w tym do podpisywania oświadczeń i załączników, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez oferenta.

2. Plan rzeczowo-finansowy wraz z harmonogramem realizacji zadania, wymagający podania następujących danych:

a) rodzaj sprzętu o którego dofinansowanie zakupu wnioskuje oferent;

b) szacunkowa cena jednostkowa;

c) wnioskowana kwota na realizację przedmiotu konkursu w roku 2022;

d) harmonogram, określający zobowiązanie się Oferenta do zachowania nw. terminów:

- termin zakupu sprzętu: do 30.11.2022 r. 

 *(do tej daty wymagane złożenie dokumentów zgodnie z zał. 1 do ogłoszenia)

- termin płatność dostawcy za zakupiony sprzęt do 30.12.2022 r.

- termin rozpoczęcia udzielania świadczeń na zakupionym sprzęcie: do 30.03.2023 r.

3. Informacja dotycząca prowadzonej działalności, wymagająca podania następujący danych:

a) Liczby świadczeń związanych z diagnostyką i leczeniem raka pęcherza moczowego (ICD-9) ze wskazaniem liczby badań w ramach kontraktu z NFZ w latach 2019-2021 (nie wymaga się udzielania świadczeń w każdym roku tj. 2019, 2020 i 2021).

Uwaga: liczba badań zostanie określona na podstawie indywidualnych numerów PESEL z danych, którymi dysponuje NFZ.

b) Udzielanie w ramach Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej świadczeń w zakresie urologii  w poradni urologicznej.  

Należy podać numer kontraktu z NFZ na realizację wyżej wymienionych świadczeń w AOS.

c) Dzielanie w ramach Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej świadczeń w zakresie onkologii w poradni onkologicznej – wymaganie fakultatywne.

Należy podać numer kontraktu z NFZ na realizację wyżej wymienionych świadczeń w AOS.

d) Dysponowanie kadrą lekarzy specjalistów zdolną do zapewnienia prawidłowego realizowania świadczeń zdrowotnych w zakresie onkologii klinicznej – wymaganie fakultatywne.

e) Posiadanie w strukturze jednostki poradni BCG-terapii dopęcherzowej lub sformalizowana współpraca z poradnią BCG-terapii lub chemioterapii dopęcherzowej – wymaganie fakultatywne.

4. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń, w tym w szczególności:

a) oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ze wskazaniem okresu, na jaki umowa została zawarta oraz informacji o terminie opłacenia składki (w przypadku jednostek opłacających składkę w ratach – informację o opłaceniu rat);

b) oświadczenia o zastrzeżeniu informacji zawartych w ofercie tajemnicą przedsiębiorcy poprzez wybór opcji „tak” lub „nie” przy oświadczeniu o następującej treści: stanowią tajemnicę przedsiębiorcy w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) oraz art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) i podlegają wyłączeniu od udostępniania innym podmiotom;

c) oświadczenia o uzyskanych przychodach z innych źródeł lub o braku przychodów z innych źródeł na realizację zadań programu będących przedmiotem konkursu, składanego poprzez wybór opcji „tak” lub „nie” przy oświadczeniu o następującej treści: posiadam przychody z innych źródeł na realizację zadań tego samego rodzaju, co zadanie stanowiące przedmiot konkursu, uwzględniające również działalność spółek względem oferenta dominujących lub zależnych w rozumieniu art. 4 pkt 14 i 15 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzenia instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1983, z późn. zm.);

d) oświadczenia, że w przypadku wyłonienia podmiotu, który reprezentuję, na realizatora zadania "Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego” w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej, zakupiony sprzęt nie będzie stanowił przedmiotu dofinansowania w ramach środków europejskich;

e) oświadczenia o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia o konkursie ofert oraz oświadczenie, że zadanie będzie realizowane zgodnie z ogłoszeniem;

f) oświadczenia o prawdziwości danych zawartych w ofercie o następującej treści: Złożona Oferta stanowi oświadczenie woli Oferenta, zaś informacje dotyczące Oferenta zawarte w Ofercie oraz dokumentach do niej załączonych, są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym. Jestem świadom odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywych oświadczeń. Odpowiedzialność karną za poświadczenie nieprawdy przewiduje art. 233 ust. 6 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1138).


VI. SPOSÓB OCENY OFERT


Oferty będą rozpatrywane zgodnie z zarządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac nad opracowaniem i realizacją programów polityki zdrowotnej oraz wyłaniania realizatorów innych programów realizowanych przez ministra właściwego do spraw zdrowia (Dz. Urz. Min. Zdrow. poz. 30 z późn. zm.). 

Etapy oceny ofert:

1. W pierwszej kolejności zostanie przeprowadzona weryfikacja ofert pod względem zachowania terminu złożenia oferty, określonego w punkcie III niniejszego ogłoszenia. Oferty złożone po upływie ww. terminu nie podlegają ocenie i zostają odrzucone (od decyzji odrzucenia ofert nie przysługuje wniosek o przywrócenie terminu do złożenia oferty).

2. W drugiej kolejności oceniane jest spełnianie wymagań progowych opisanych w punkcie IV. Oferty niespełniające warunków progowych podlegają odrzuceniu.

3. W trzeciej kolejności oceniane jest spełnienie wymagań formalnych opisanych w punkcie V. Weryfikacji w szczególności będzie podlegać poprawność wypełnienia poszczególnych pól formularza, przez co rozumie się prawidłowe uzupełnienie wszystkich wymaganych pól oraz pozytywna weryfikacja podpisu osoby składającej ofertę, poprzez sprawdzenie czy oferta została podpisana przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta (zgodnie z właściwym rejestrem) czy przez osobę działającą/ osoby działające na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.

4. W przypadku niespełniania wymagań formalnych, Oferent może uzupełnić stwierdzone braki formalne w terminie 5 dni roboczych od dnia opublikowania na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia listy ofert niespełniających warunków formalnych, która zawiera informację o wskazanym trybie oraz terminie uzupełnienia braków formalnych oferty. Braki formalne należy uzupełnić w taki sam sposób, w jaki składana była oferta – wyłącznie elektronicznie poprzez Platformę Obsługi Projektów Inwestycyjnych (dostępną na stronie https://e-inwestycje.mz.gov.pl/). Złożenie uzupełnienia braków formalnych po upływie wskazanego terminu skutkuje odrzuceniem oferty. O zachowaniu terminu decyduje data zatwierdzenia uzupełnienia kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie.

5. Oferty, które spełniają warunki progowe oraz formalne (również te, w których braki formalne zostały uzupełnione prawidłowo) podlegają dalszej ocenie pod względem merytorycznym. Punkty dla oferentów będą przyznawane w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w punkcie VII niniejszego ogłoszenia. Brak potwierdzenia w ofercie spełnienia chociażby jednego obligatoryjnego wymagania merytorycznego powoduje odstąpienie od dalszej oceny oferty i jej odrzucenie.

6. W przypadku wystąpienia niejasności w zakresie treści złożonej oferty, Oferent może zostać wezwany do złożenia wyjaśnień w terminie wskazanym w tym wezwaniu – wezwanie jest wysyłane przy wykorzystaniu wskazanych w ofercie danych kontaktowych (adres e-mail/ ePUAP).


VII. KRYTERIA OCENY OFERT


1. Liczba świadczeń związanych z diagnostyką i leczeniem raka pęcherza moczowego (ICD-9) ze wskazaniem liczby badań w ramach kontraktu z NFZ w latach 2019-2021 (1-15 pkt).

2. Udzielanie w ramach Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej świadczeń w zakresie urologii w poradni urologicznej (0-5 pkt).

3. Udzielanie w ramach Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej świadczeń w zakresie onkologii w poradni onkologicznej (0-5 pkt).

4. Liczba lekarzy specjalistów z dziedziny urologii (1-10 pkt).

5. Liczba lekarzy specjalistów z dziedziny onkologii klinicznej (1-10 pkt).

6. Posiadanie w strukturze jednostki poradni BCG-terapii dopęcherzowej lub sformalizowana współpraca z poradnią BCG-terapii lub chemioterapii dopęcherzowej (0-5 pkt).


VIII. KRYTERIA PODZIAŁU ŚRODKÓW FINANSOWYCH


1. Liczba punktów wynikająca z oceny ofert. 

2. Zaplanowane środki finansowe na realizację zadania w 2022 r.

W przypadku uzyskania przez różnych oferentów jednakowej liczby punktów, kryterium rozstrzygającym będzie liczba badań związanych z diagnostyką i leczeniem raka pęcherza moczowego (ICD-9) w latach 2019-2021.


IX. UWAGI


Zastrzega się, iż w przypadku dużej liczby oferentów, nie wszyscy oferenci, którzy spełnili wymagania formalne i merytoryczne, mogą zostać uwzględnieni przy podziale środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania. W przypadku braku możliwości przekazania środków publicznych wszystkim Oferentom spełniającym kryteria określone w ogłoszeniu zostanie utworzona lista rezerwowa, z której – w przypadku przyznania dodatkowego finansowania zadania za zgodą ministra właściwego do spraw zdrowia – zostaną wyłonieni kolejni realizatorzy. Informacja o wyłonieniu kolejnych realizatorów zostanie przekazana indywidualnie wybranym podmiotom.

2. Wysokość przyznanych środków finansowych może być niższa niż wnioskowana w ofercie konkursowej, w zależności od kwoty wnioskowanego finansowania i liczby złożonych ofert.

3. Zakupiony sprzęt może być wykorzystywany wyłącznie do udzielania świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zawartej przez realizatora z publicznym płatnikiem.

4. Oferent wyłoniony na realizatora zadania zobowiązany będzie do uruchomienia sprzętu zakupionego ze środków przekazanych na podstawie zawartej z Oferentem umowy na realizację Narodowej Strategii Onkologicznej oraz do rozpoczęcia udzielania na zakupionym sprzęcie świadczeń zdrowotnych, na podstawie umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie urologii lub onkologii zawartej z publicznym płatnikiem, w terminie nie później niż do dnia 30 marca 2023 r. 

5. Nierozpoczęcie udzielania na zakupionym sprzęcie świadczeń zdrowotnych na podstawie umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zawartej z publicznym płatnikiem w terminie do dnia 30 marca 2023 r. będzie skutkowało koniecznością zwrotu całości otrzymanych z Ministerstwa Zdrowia środków finansowych na zakup danego sprzętu.

6. Oferent dokona zakupu sprzętu w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r.poz. 1129, z późn zm.) w przypadku gdy ww. ustawa znajduje zastosowanie. W przypadku gdy ww. ustawa nie znajduje zastosowania, Realizator w trybie zapytania ofertowego zwróci się do minimum 2 dostawców, w celu uzyskania informacji na temat warunków zakupu i dostawy sprzętu.

7. Realizator zadania wybrany w postępowaniu konkursowym zobowiązany będzie do złożenia do Ministerstwa Zdrowia, w terminie do dnia 30 listopada 2022 r., rozliczenia stanowiącego podstawę przekazania środków publicznych, wraz z uwierzytelnionymi przez kierownika jednostki lub głównego księgowego Realizatora kserokopiami oryginałów faktur VAT za zakupiony sprzęt, potwierdzonymi pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym przez Realizatora, wraz z kserokopią protokołu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu, potwierdzonymi przez kierownika jednostki lub głównego księgowego Realizatora za zgodność z oryginałem, a także oświadczenie, że dofinansowanie ze środków Ministra Zdrowia nie obejmuje kosztów dostawy, zainstalowania sprzętu, dostosowania infrastruktury, serwisowania sprzętu i przeszkolenia personelu w zakresie jego obsługi. 

8. Realizator zadania zobowiązany będzie do zapłaty za zakup sprzętu do dnia 30 grudnia 2022 r. (rozumianej jako wpływ środków na rachunek sprzedawcy sprzętu), wykonawcy wyłonionemu w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej w wysokości środków stanowiących dofinansowanie Ministra Zdrowia przekazanych na podstawie zawartej z Oferentem umowy na realizację Narodowej Strategii Onkologicznej na zakup sprzętu.

9. Zakup sprzętu dofinansowanego przez Ministra Zdrowia w ramach zadania Narodowej Strategii Onkologicznej pn.: „Zakup sprzętu do diagnostyki nowotworów pęcherza moczowego" nie może jednocześnie być przedmiotem dofinansowania ze środków europejskich. 

10. Po pierwszym posiedzeniu komisji konkursowej, na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia w zakładce dotyczącej przedmiotowego konkursu ofert, zamieszczona zostanie informacja o liście ofert, które wpłynęły w ramach postępowania.

11. Zastrzega się możliwość przesunięcia terminu składania ofert lub terminu uzupełnienia braków formalnych, odwołania konkursu lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny Informacja o przesunięciu terminu składania ofert, uzupełnienia braków formalnych, odwołaniu konkursu lub unieważnieniu konkursu jest umieszczana na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia.

12. Ogłaszający zamieści na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia, listę ofert złożonych po upływie terminu określonego w ogłoszeniu, listę ofert niespełniających wymagań progowych, listę ofert spełniających warunki formalne oraz listę ofert niespełniających warunków formalnych ze wskazaniem braków formalnych oraz informacją o:

a) terminie 5 dni roboczych od dnia ukazania się listy ofert niespełniających warunków formalnych, w którym Oferent może uzupełnić braki formalne, poprzez przekazanie uzupełnienia oferty za pośrednictwem Platformy Obsługi Projektów Inwestycyjnych, o której mowa w punkcie III. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia następującego po dniu ukazania się listy ofert niespełniających warunków formalnych;

b) zachowaniu terminu decyduje dzień wpływu uzupełnienia braków formalnych do urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia, rozumiany jako data zatwierdzenia uzupełnienia kwalifikowanym podpisem elektronicznym w Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych. W przypadku niedotrzymania przez oferenta tego terminu złożona oferta podlega odrzuceniu, od którego nie przysługuje odwołanie.

13. Po zaakceptowaniu przez ministra właściwego do spraw zdrowia wyboru realizatorów zadania wraz z proponowaną wysokością przyznanych środków publicznych ogłaszający zamieszcza ogłoszenie o wynikach konkursu ofert na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia i stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, podając nazwę realizatora, realizatorów lub koordynatora zadania oraz przyznaną kwotę środków publicznych.

14. Zakończenie konkursu ofert następuje w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o wynikach konkursu ofert na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia i stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej.

15. Oferent może wnieść do Komisji odwołanie, w formie pisemnej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ogłoszenia o wynikach konkursu ofert. O zachowaniu terminu wniesienia odwołania decyduje dzień jego wniesienia za pośrednictwem Platformy Obsługi Projektów Inwestycyjnych. Wniesienie odwołania wstrzymuje zakończenie konkursu ofert do czasu jego rozstrzygnięcia. 

16. Komisja konkursowa zamieszcza ogłoszenie o zakończeniu konkursu ofert albo ogłoszenie o wpływie odwołania, na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia i stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, podając datę zakończenia konkursu ofert albo spodziewaną datę zakończenia prac dotyczących rozstrzygnięcia odwołania. Po uzyskaniu akceptacji ministra właściwego do spraw zdrowia wniosku o akceptację sposobu rozstrzygnięcia odwołania Komisja niezwłocznie umieszcza na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia i stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ogłoszenie o ostatecznym rozstrzygnięciu konkursu.

17. Przystąpienie do postępowania konkursowego nie jest uwarunkowane wpłaceniem/zabezpieczeniem wadium przez Oferenta.

18. Ogłaszający zamieści na stronie internetowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw zdrowia informację o terminie i zasadach uczestnictwa Oferentów w pierwszym posiedzeniu Komisji Konkursowej.

19. Wyjaśnienia w zakresie treści ogłoszenia o konkursie ofert oraz w zakresie treści oferty, będą udzielane na wniosek jednostki/ Oferenta. Wniosek, o którym mowa powyżej, powinien zostać przesłany drogą elektroniczną na adres poczty: dep-dl@mz.gov.pl w formie pliku z rozszerzeniem „.pdf” podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES przez osobę upoważnioną do złożenia oferty w imieniu Oferenta. We wniosku powinien być zawarty numer telefonu kontaktowego do osoby właściwej w sprawie udzielenia uzupełniających wyjaśnień. Odpowiedź na wniosek może zostać udzielona drogą elektroniczną w formie wiadomości elektronicznej e-mail lub telefonicznie na wskazany numer kontaktowy we wniosku. Dodatkowe wyjaśnienia udzielane będą w dni robocze w godzinach 10.00-12.00 pod numerami telefonu 882 - 358 - 873, 882 - 364 - 935

20. Załącznik nr 1 do ogłoszenia stanowi informację o ogólnych warunkach umowy jaka zostanie zawarta z wybranymi w konkursie realizatorami zadania.Zapisy ogólnych warunków umowy nie podlegają negocjacji.

 


[1] Na podstawie uchwały nr 10 Rady Ministrów z dnia 4 lutego 2020 r. w sprawie ustanowienia programu wieloletniego pod nazwą „Narodowa Strategia Onkologiczna” na lata 2020-2030 (M.P. z 2020 r. poz. 189, z późn. zm.).

[2] Więcej informacji o składaniu ofert poprzez Platformę Obsługi Projektów Inwestycyjnych (POPI) jest dostępnych na stronie platformy po wybraniu kafelka pt. Podręcznik.

[3]Przez realizatora należy rozumieć podmiot, który został wyłoniony w postępowaniu konkursowym, zawarł umowę na realizację zadania oraz otrzymał środki publiczne na realizację zadania.

[4] W przypadku podmiotów wykonujących działalność leczniczą, numer wpisu w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 633, z późn. zm.), zaś w przypadku, o którym mowa w art. 104 ust. 2 tej ustawy, kopia zawiadomienia, o którym mowa w tym przepisie, uwierzytelniona przez osobę albo osoby uprawnione do reprezentacji oferenta, radcę prawnego albo adwokata.