Tematy ogólne

Napisz maila na adres: wsparcie.techniczne.popi@cloudsonmars.com. Opisując problem, warto dodać zrzuty ekranu jako załączniki do maila. Możesz też skorzystać z dyżuru w aplikacji MS Teams. Przejdź do strony Kontakt i pomoc i zapoznaj się z informacją o terminach dyżuru i sposobie podłączenia się do spotkania.

Logowanie i zakładanie profilu

Obecnie u części użytkowników występuje problem z poprawnym założeniem profilu na POPI. Jeśli po odczekaniu 5 minut, zamknięciu przeglądarki i ponownym zalogowaniu problem nadal występuje, prosimy o wysłanie maila na adres: wsparcie.techniczne.popi@cloudsonmars.com.

Wypełnianie formularza

Niektórzy użytkownicy zgłaszają takie problemy, gdy korzystają z przeglądarki Firefox (w nielicznych przypadkach również Microsoft Edge). W takich sytuacjach zalecamy ponowne wypełnienie wniosku za pomocą przeglądarki Google Chrome.

Nie, ale możesz spróbować zrobić tak: wypełnij pierwszą stronę Formularza i przejdź do drugiej. Zapisz link prowadzący do drugiej strony formularza. Jeśli zalogujesz się ponownie, a następnie otworzysz stronę, do której prowadzi zapisany link najprawdopodobniej będziesz mógł cofnąć się do pierwszej strony i zmienić swoje odpowiedzi.

Tak. Zanim podpiszesz wniosek, kliknij przycisk "Zapisz kopię", który znajduje się w prawym górnym rogu aplikacji Szafir. Następnie normalnie podpisz i złóż wniosek.

Podpisywanie wniosku

WAŻNE: Nie wysyłaj wniosku bez podpisu!

Zapoznaj się z rozdziałem "Podpis kwalifikowany – niezbędne oprogramowanie dodatkowe" w Podręczniku użytkownika (patrz strona "Kontakt i pomoc"). Upewnij się, że masz zainstalowane 3 komponenty: (1) Rozszerzenie Szafir SDK w przeglądarce internetowej, (2) Aplikację "Szafir Host" i (3) środowisko Java JRE. Po zainstalowaniu tych komponentów koniecznie uruchom ponownie komputer. UWAGA! Jeśli wcześniej korzystałeś już z Szafira do podpisywania dokumentów na swoim komputerze, to mimo wszystko musisz zainstalować Szafir Host (element nr 2).

Jeśli mimo zainstalowania wszystkich komponentów okno podpisu nie otwiera się, poczekaj 5 do 10 sekund i spróbuj ponownie kliknąć przycisk "Podpisz wniosek konkursowy".

W razie dalszych problemów prosimy o wysłanie maila na adres: wsparcie.techniczne.popi@cloudsonmars.com.

Zapoznaj się z rozdziałem "Podpisywanie wniosku poza Platformą" w podręczniku użytkownika. Podpisz wniosek poza Platformą i załącz podpisany plik Formularza do wniosku, a następnie złóż wniosek.

Złóż wniosek ponownie. Podczas powtórnego składania wniosku upewnij się, że złożyłeś podpis poprawnie. Komisja może wezwać cię do wyjaśnień, żeby rozstrzygnąć kwestię złożenia kilku wniosków.